gbiennial.ro
folktrades.ro
repertorium.ro
virtualisszekelyfold.ro
PARTENERI MEDIA:
-
2015. 03. 16.
Anunț lansare sesiune de finanțare Proiecte editoriale - 2015
«« înapoi
Anunț lansare sesiune de finanțareProiecte editoriale - 2015
Centrul de Cultură al Judeţului Covasna în numele Consiliul
Judeţean Covasna anunţă lansarea sesiunii de finanțare 2015 pentru proiecte
editoriale
Centrul de Cultură al Judeţului Covasna acordă finanțări
nerambursabile pentru proiecte editoriale culturale, cu derulare în perioada
cuprinsă între data semnării contractului de finanţare și 30 noiembrie 2015, în
următoarele domenii:
- Istoria
județului Covasna în secolele XIX. – XX.;
- Etnografia
județului Covasna;
- Arte
plastice în județul Covasna.
Suma disponibilă pentru finanţare nerambursabilă, oferită de
Centrul de Cultură al Judeţului Covasna în anul 2015 este de 150.000 lei
Finanţarea nerambursabilă se acordă numai în condiţiile
existenţei unor surse de finanţare proprii sau atrase ale beneficiarului
finanţării, altele decât cele primite sub forma finanţărilor nerambursabile, în
cuantum de cel puţin 10% din cheltuielile eligibile prevăzute în bugetul total
al proiectului editorial.
Perioada de înscriere a proiectelor editoriale: 17. 03. 2015. – 16. 04. 2015.
Termenul limită de înscriere a proiectelor editoriale: 16.
04. 2015., ora 16:00.
Criteriile de acordare finanţărilor nerambursabile:
Vor fi supuse evaluării numai ofertele primite din partea
solicitanţilor ale căror documentaţii conţin toate elementele prevăzute la art.
11 din Regulamentul de concurs privind finanţarea nerambursabilă a editării de
lucrări din categoria culturii scrise.
Criteriile generale care stau la baza acordării finanţărilor
nerambursabile sunt cele menţionat în grilele de evaluare, prevăzute mai jos:
- Relevanţa
(anvergura) proiectului în funcţie de priorităţile anuale ale Consiliul
Judeţean Covasna - 20 p.
- Calitatea
conţinutului şi a realizării tehnice – 35 p.
- Modalitatea
de implementare a proiectului – 3 p.
- Structura
bugetului – 15 p., din care:
o Fezabilitate
proiectului editorial (din punct de vedere al proiectării bugetului:): 0-5 p.
o Alte
tipuri de finanţare (scrisoare de intenţie din partea cofinanţărilor sau
contracte de sponsorizare): 0-10 p.
TOTAL: 100 p.
La concurs pot participa edituri:
- Persoane juridice de drept privat care, potrivit actelor
constitutive, desfăşoară activităţi editoriale (Organizaţii nonguvernamentale,
S.R.L.-uri, II, PFA. etc.);
- Persoane juridice de drept public (Instituţii publice care
derulează proiecte editoriale);
Condiţiile de participare:
Pentru a putea participa la selecţie de proiecte,
solicitantul trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
- Nu are
datorii la bugetul de stat sau la bugetul local;
- A
respectat obligaţiile asumate prin contractele de finanţare nerambursabilă
anterioare;
Procedura de solicitare a finanţărilor nerambursabile și
documentația necesară înscrierii de proiecte editoriale în concurs
Procesul de selecţie se desfăşoară în două etape, conform
regulamentului de concurs.
Pentru a participa la selecţia de oferte, solicitanţii
trebuie să depună documentaţia de solicitare a finanţării, cu respectarea
prevederilor cuprinse în regulamentul de concurs.
Pentru prima etapă de selecţie, documentaţia solicitanţilor
trebuie să conţină următoarele:
- Formularul
tip de solicitare a finanţării nerambursabile pentru proiecte editoriale,
prevăzut în Anexa nr. 1., semnat şi stampilat;
- Formularul
fişă de calcul economic – antecalcul, prevăzut în Anexa nr. 2., semnat şi
ştampilat;
- Declaraţie
pe proprie răspundere, prevăzută în
Anexa nr. 3., semnată şi ştampilată;
- Declaraţia
de parteneriat, conţinând elementele prevăzute în Anexa nr. 4., semnată şi
ştampilată;
- Manuscrisul
redactat în cazul editării de carte, revista sau publicaţia culturală propusă
spre finanţare, însoţit de un sumar;
- CV-uri
sau biografii, în format narativ, ale autorilor, contributorilor,
reducătorilor, după caz; material informative cu privire la personalităţile,
care contribuie la realizarea proiectelor editoriale; alte informaţii
relevante;
- Editurile,
respectiv redacțiile revistelor și publicațiilor vor anexa un catalog editorial
cuprinzând ultimele apariţii editoriale;
Solicitanții, ale căror dosare au fost selecţionate în prima
etapă de selecţie vor complete documentaţia în termen de 15 zile calendaristice
de la comunicare, cu următoarele:
- Certificatul
de înscriere sau alte acte doveditoare ale dobândirii personalităţii juridice;
- Certificate
de înregistrare fiscală;
- Actul
constitutiv, statutul şi actele doveditoare ale sediului actual, precum şi
actele adiţionale, după caz;
- Situaţiile
financiare anuale la data de 31 decembrie ale exerciţiului financiar precedent,
înregistrate la direcţia generală a finanţelor publice judeţeană; bilanţul
contabil sau, în cazul entităţilor care organizează contabilitatea în partidă
simplă, decizia finală de impunere;
- Certificat
de atestare fiscală;
- Actele
din care să rezulte titlul cu care sunt folosite spaţiile, în cazul în care
proiectul editorial nu se organizează la sediul solicitantului;
- Documentația
privind fundamentarea devizului general al proiectului editorial propus (oferte
din partea operatorilor economici care pot presta servicii de orice natură,
necesare realizării proiectului editorial propus, precum şi alte asemenea
documente);
- Dovada
existenței altor surse de finanţare proprii sau atrase, astfel:
o declaraţii
pe propria răspundere ale solicitantului privind contribuţia proprie sau
atrasă, însoţite de extrase de cont bancar, după caz;
o contracte
de sponsorizare sau;
o scrisori
de intenţie, după caz;
o alte
forme de sprijin financiar din partea unor terţi;
- Documente
privind eventualele parteneriate, în vederea realizării proiectului editorial
pentru care se solicită finanţare;
- Solicitantul
va prezenta o copie a contractului prin care a obţinut drepturile de autor în
vederea editării titlurilor pentru care solicită finanţare. În cazul reeditării
unui titlu, solicitantul va preciza ediţia /ediţiile anterioare (după caz),
indiferent de editura la care s-a publicat ediţia anterioară;
Notă: la decontare, beneficiarii finanțării vor depune
finanțatorului 2-10 % din volumele editate, în funcție de suma alocată, numărul
de pagini și tiraj, conform deciziei comisiei de selecție.
Documentaţia de solicitare a finanţării se depune sau se
trimite prin poştă sau curier la Centrul de Cultură al Judeţului Covasna până
la data limită.
Documentele necesare înscrierii de proiecte editoriale în
concurs sunt disponibile pe pagina www.cultcov.ro, sau www.kvmt.ro.
Mai multe detalii despre sesiunea de finanţare puteţi obţine
la adresa de web www.cultcov.ro, sau www.kvmt.ro, e-mail office@cultcov.ro sau
tel.: 0267-351 648.
Documente ataşate:
-
»» Anexa 1 - Formular proiecte editoriale 2015
»» Anexa 2 - Fisa antecalcul proiecte editoriale 2015
»» Regulamentul de concurs cjc 2014-1