gbiennial.ro
folktrades.ro
repertorium.ro
virtualisszekelyfold.ro
PARTENERI MEDIA:
-
2014. 07. 04.
Anunț lansare sesiune de finanțare
«« înapoi
Anunț lansare sesiune de finanțare
Proiecte editoriale - 2014
Centrul de Cultură al Judeţului Covasna, anunţă, în numele
Consiliului Judeţean Covasna, lansarea sesiunii de finanţare 2014 pentru
proiecte editoriale
Centrul de Cultură
al Judeţului Covasna acordă
finanţări nerambursabile pentru editări de reviste culturale şi literare, pentru
copii şi tineri, cu derulare în perioada cuprinsă între data semnării
contractului de finanţare şi 30 noiembrie 2014.
Suma disponibilă
pentru finanţare nerambursabilă, oferită de Centrul de Cultură al Judeţului
Covasna în anul 2014, este de 50.000 lei
Suma maximă care poate fi solicitată pentru
un proiect editorial, format din maximum 5 titluri, este de 50.000 RON.
Finanţarea nerambursabilă se
acordă numai în condiţiile existenţei unor surse de finanţare proprii sau
atrase ale beneficiarului finanţării, altele decât cele primite sub forma finanţărilor
nerambursabile, în cuantum de cel puţin 10% din cheltuielile eligibile prevăzute
în bugetul total al proiectului editorial.
Perioada de înscriere a proiectelor editoriale: 04. 07. 2014. – 04. 08. 2014.
Termenul limită de
înscriere a proiectelor editoriale: 04. 08. 2014.,
ora 16:00.
Criteriile de
acordare a finanţărilor nerambursabile:
Vor fi supuse evaluării numai ofertele primite din partea solicitanţilor
ale căror documentaţii conţin toate elementele prevăzute la art. 11 din
Regulamentul de concurs privind finanţarea nerambursabilă a editării de lucrări
din categoria culturii scrise.
Criteriile generale
care stau la baza acordării finanţărilor nerambursabile sunt cele menţionate în
grilele de evaluare, prevăzute mai jos:
-
Relevanţa
(anvergura) proiectului, în funcţie de priorităţile anuale ale Consiliul Judeţean
Covasna - 20 p.
-
Calitatea
conţinutului şi a realizării tehnice – 35 p.
-
Modalitatea
de implementare a proiectului – 3 p.
-
Structura
bugetului – 15 p., din care:
o Fezabilitate proiectului editorial (din punct
de vedere al proiectării bugetului:): 0-5 p.
o Alte tipuri de finanţare (scrisoare de intenţie
din partea cofinanţărilor sau contracte de sponsorizare): 0-10 p.
TOTAL: 100 p.
La concurs pot participa:
- Editurile şi redacţiile publicaţiilor de cultură;
- Persoane juridice
de drept privat care, potrivit actelor constitutive, desfăşoară activităţi
editoriale (Organizaţii nonguvernamentale, S.R.L.-uri);
- Persoane juridice
de drept public (Instituţii publice care derulează proiecte editoriale);
Condiţiile de
participare:
Pentru a putea participa la selecţie de proiecte, solicitantul trebuie să
îndeplinească următoarele condiţii:
-
Nu are datorii la bugetul de stat sau la bugetul
local;
-
A respectat obligaţiile asumate prin contractele de
finanţare nerambursabilă anterioare;
-
Revista, pentru a care se solicită finanţare să aibă
o vechime de cel puţin 5 ani.
Avantaj:
Constituie avantaj o
acoperire cât mai mare în distribuirea revistei.
Procedura de
solicitare a finanţărilor nerambursabile şi documentaţia necesară înscrierii de
proiecte editoriale în concurs
Procesul de selecţie se desfăşoară în două etape, conform regulamentului
de concurs.
Pentru a participa la selecţia de oferte, solicitanţii trebuie să depună
documentaţia de solicitare a finanţării, cu respectarea prevederilor cuprinse
în regulamentul de concurs.
Pentru prima etapă
de selecţie, documentaţia
solicitanţilor trebuie să conţină următoarele:
-
Formularul tip de solicitare a finanţării
nerambursabile pentru proiecte editoriale, prevăzut în Anexa nr. 1.,
semnat şi stampilat;
-
Formularul fişă de calcul economic – antecalcul,
prevăzut în Anexa nr. 2., semnat şi ştampilat;
-
Declaraţie pe proprie răspundere, prevăzută în Anexa nr. 3., semnată şi ştampilată;
-
Declaraţia de parteneriat, conţinând elementele
prevăzute în Anexa nr. 4., semnată şi ştampilată;
-
Manuscrisul redactat în cazul editării de carte,
revista sau publicaţia culturală propusă spre finanţare, însoţit de un sumar;
-
CV-uri sau biografii, în format narativ, ale
autorilor, colaboratorilor, redactorilor, după caz; materiale informative cu
privire la personalităţile care contribuie la realizarea proiectelor
editoriale; alte informaţii relevante;
-
Editurile, respectiv redacţiile revistelor şi
publicaţiilor vor anexa un catalog editorial cuprinzând ultimele apariţii
editoriale;
Solicitanţii, ale
căror dosare au fost selecţionate în prima etapă de selecţie, vor completa documentaţia
în termen de 15 zile calendaristice de la comunicare, cu următoarele:
-
Certificatul de înscriere sau alte acte doveditoare
ale dobândirii personalităţii juridice;
-
Certificate de înregistrare fiscală;
-
Actul constitutiv, statutul şi actele doveditoare
ale sediului actual, precum şi actele adiţionale, după caz;
-
Situaţiile financiare anuale la data de 31 decembrie
ale exerciţiului financiar precedent, înregistrate la direcţia generală a
finanţelor publice judeţeană; bilanţul contabil sau, în cazul entităţilor care
organizează contabilitatea în partidă simplă, decizia finală de impunere;
-
Certificat de atestare fiscală;
-
Actele din care să rezulte titlul cu care sunt
folosite spaţiile, în cazul în care proiectul editorial nu se organizează la
sediul solicitantului;
-
Documentaţia privind fundamentarea devizului general
al proiectului editorial propus (oferte din partea operatorilor economici care
pot presta servicii de orice natură, necesare realizării proiectului editorial
propus, precum şi alte asemenea documente);
-
Dovada existenţei altor surse de finanţare proprii
sau atrase, astfel:
o
declaraţii pe propria răspundere ale solicitantului
privind contribuţia proprie sau atrasă, însoţite de extrase de cont bancar,
după caz;
o
contracte de sponsorizare sau;
o
scrisori de intenţie, după caz;
o
alte forme de sprijin financiar din partea unor
terţi;
-
Documente privind eventualele parteneriate, în
vederea realizării proiectului editorial pentru care se solicită finanţare;
-
Solicitantul va prezenta o copie a contractului prin
care a obţinut drepturile de autor în vederea editării titlurilor pentru care
solicită finanţare. În cazul reeditării unui titlu, solicitantul va preciza
ediţia /ediţiile anterioare (după caz), indiferent de editura la care s-a
publicat ediţia anterioară;
Documentaţia de solicitare a finanţării se
depune sau se trimite prin poştă sau curier la Centrul de Cultură al Judeţului
Covasna până la data limită.
Documentele necesare înscrierii de proiecte editoriale în
concurs sunt disponibile pe pagina www.cultcov.ro, sau www.kvmt.ro.
Mai multe detalii despre sesiunea de finanţare puteţi
obţine la adresa de web www.cultcov.ro, sau
www.kvmt.ro, e-mail office@cultcov.ro sau tel.: 0267-351 648.
Documente ataşate:
-
»» Regulament
»» Anexa 1
»» Anexa 2
»» Anexa 3
»» Anexa 4